nov
27

Indulás

| Szerző: Spicctündér | 2:45 pm

Na, itt is megjelentem. Már van tapasztalatom bloggolásban, de azt egy egészen más célra hoztam létre és nem akarom vegyiteni. Mi a küldetése a blogomnak? Semmi különös. Itthon dolgozom, egész nap egyedül. Jelenelg nem sportolok, bár szeretnék. De ez bonyolult, majd egyszer talán leirom. Szóval szükségem van egy felületre, ahol kidumálhatom magamból a dolgaimat, de nincs pénzem pszichológusra... :S Ez van.

Tehát, némi életösszegzés. 24 vagyok. Decemberben leszek fél éves házas. Imádom ezt az állapotot. Imádom a férjemet. Persze nem egy könnyű eset, de én sem vagyok az. Ez amolyan zsák a foltját kapcsolat. Az elmúlt 24 évben jó sok mindenbe belekezdtem, és majdnem ennyit nem fejeztem be.

van érettségim, két szakmám, angol nyelvvizsgám és ECDL-em is. Nincs (és valszeg nem is lesz) diplomám, bár jártam főiskolára. Itt megjegyezném, hogy ebben erős szülői ráhatás is volt. Mindenképpen tovább akartam tanulni, csak nem ott ahova végül mentem.

Táncos voltam. Vagyok. Belül mindig az voltam. Gyakorlatban 8 évet töltöttem a teremben, ebből 6ot szinpadon is. Imádtam. De vége. Rosszak és bonyolultak voltak a körülmények. Talán egyszer majd, még visszatérek. Szeretnék. Legbelül most is táncos vagyok, és mindig is az leszek.

Újságírói tanfolyamot is csak félig végeztem el. illetve azt befejeztem, csak nem volt pénzem már a vizsgákra. Tehát az elmélet meg van ugyan, de nincs róla papírom.

Imádok sorozatokat nézni, és nem tudok úgy egyedül lenni otthon, ha nem szól a tévé. Vagy a rádió. Vagy valami.

Imádok olvasni, főleg romantikus, csöpögős lány regényeket. (Nora Robrts a No.1), imádom a zenét, szinte mindenevő vagyok.

szeretek moziba és szinházba járni is. A balettól az operáig jöhet bármi. Szerencsére Férjecske is elég mindenevő. bár operába inkább anyuval szoktunk menni. Itt mondjuk a "szoktunk" kicsit túlzás, hiszen úgy 2 éve voltunk utoljára, és előtte is talán évente 1x.

Sajnos a válság a mi családunkat is elérte, nekünk szerencsére van munkánk, és elég stabilnak is látszik mind  kettő, de anyunak most inog a helye elég rendesen. Meglátjuk mi lesz belőle.

Van egy kamasz öcsém, aki éppen szalagavatóra és érettségire készül, na abból mi lesz?! 

Jelenleg egy kis pesti albérlet az otthonunk, de múlt vasárnap megtaláltuk A házunkat. Én tőzsgyökeres pesti vagyok Férjecske falusi. Ha minden jól megy, ezek után mindketten azok leszünk. :) Falusiak, és már nagyon várom. Találtunk egy parasztházat jó állapotban, jó helyen.

van egy cicánk, de ha tudunk költözni lesz még egy, meg két kutyus is (egy nagy Férjecskének, egy pici nekem :D ), és szeretnénk idővel pipiket meg hápikat is, meg nyuszit. Meg még sok mást, ami nem lesz, mert annyira nem nagy a kert. :D

Most jön a neheze. Hitelügyintézés. Jelenleg ott tartunk, hogy hétfőn férjecske szabin lesz, és elballagunk Csolnokra, mert neki ott kell számlakivonatot kérnie (lepecsételve, aláirva), aztán elmegyünk az én bankomhoz, ott elkérjük az enyémet, 3ra megyünk a hitelügyintézőhöz. Remélem minden rendben fog menni. 8milliót kéne kapnunk, és az ügyintéző az előzetes megbeszélések alapján nagyon biztató dolgokat mondott. Hétfőn kiderül. Ha megkapjuk, akkor majd leirom hogyan jutottunk idáig.

Rengeteg elképzlésem van a ház átalakitásával kapcsolatban. Mindig is érdekelt a lakberendezés, de sajnos rajzból nem vagyok elég jó, hogy hivatásosan is ezzel foglalkozzak :(

Nem akarom nagyon beleélni magam előre, hiszen még az sem 100%, hogy kapunk hitelt. De nagyon remélem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://jelenetekahazassagombol.blog.hu/api/trackback/id/tr531556476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása